http://digital-intifada.blogspot.com/2012/04/digital-intifada-exclusive-interview.html

Sunday, 24 March 2013

Gaza Hacker Team readies itself alongside other notable freedom fighters / hackers for the cause


اختراق موقع الموساد ونشر أسماء 30 ألف عميل

http://www.gaza-hacker.net/cc/showthread.php?p=320623#post320623

اختراق موقع الموساد ونشر أسماء 30 ألف عميل

جفرا نيوز- بحسب تغريدة نشرتها عبر حسابها الخاص على تويتر أعلنت مجموعة "أنونيموس" أنها قامت، بالتعاون مع عدة مجموعات أخرى "ناشطة في مجال الاختراق الإلكتروني" باختراق حساب الموساد أو الاستخبارات السرية الإسرائيلية، وتمكنت من تسريب معلومات تتعلق بـ 30 ألف من المسؤولين والعاملين الإسرائيليين في الجيش والشرطة والحكومة، إضافة إلى موظفي الموساد أنفسهم.
وأعلنت "أنونيموس" أن المجموعات التي قامت بالهجوم هي "سكتور 404" (القطاع 404)، و"أنونيموس" و"ريد هاك"، حيث قامت مجموعة "سكتور 14" بنشر ما أسمته "إنكاراً لتعرض الخدمة للهجوم" في حين قامت "أنونيموس" و"ريد هاك" باختراق موقع الموساد، لتتمكن من تيسريب معلومات بالغة السرية والحساسية عبر تويتر و"غوغل دوكس" (وثائق غوغل).
وتضمنت القوائم المسرية بطاقات هوية وعناوين بريد إلكتروني وأرقام مناطق بريدية، وأرقام هواتف المدن والولايات (الأمريكية) التي يعيش أو ينشط فيها عملاء الموساد.
وقالت "أنونيموس" أنه بما أن المعلومات قد سربت فإنه من الصعب الاحتفاظ بها إلكترونياً، إذ أن السلطات قامت بإلغائها وإن كانت ما زالت متوافرة على روابط قامت "أنونيموس" بنشرها بما في ذلك عبر "غوغل دوكس".
هذه الهجمات تأتي تحت شعار "عملية إسرائيل" التي بدأت في العام 2012، "ضدّ القصف الإسرائيلي للأراضي الفلسطينية" بحسب "أنونيموس".
وكانت المجموعة أعلنت في وقت سابق عن أن "عملية إسرائيل" ستتم في 7/4/2013، "وما زال هناك بضعة أيام للبدء بالعملية، إلا أن هجوم اليوم يعطي لمحة عما يمكن أن يحدث في السابع من أبريل (نيسان) 2013.

The Mossad website hacked and posted the names of 30,000 http://www.gaza-hacker.net/cc/showthread.php?p=320623#post320623 client website hacked Mossad and publish the names of 30,000 Jafra news-client as published via its own Tweet on Twitter "anonymous" group has announced that, in cooperation with several other groups active in the area of electronic "hack hacked account or Israeli secret intelligence Mossad and leaking information about 30,000 officials and Israeli personnel in the army, the police and the Government, in addition to the Mossad officers themselves.
"Anonymous" announced that the groups that carried out the attack "sectors" 404 (404), and "anonymous" and "red" hack, "sectors 14 publishes a so-called" denial of service attack "while" anonymous "and" red "hack the Mossad website hacked, you can tisrabe secret and sensitive information via Twitter and Google Docs (Google documents).
The menu included the recreation of identification cards and email addresses and mailing areas, numbers and phone numbers of cities and States (u.s.) that live or activates the Mossad agents.
"Anonymous" said that since the information was leaked, it was difficult to keep them electronically, as the authorities carried out suppression, if still available, links to the "anonymous" posted including through "Google Docs".
These attacks come under the banner of "Israel" which began in the year 2012, "against the Israeli bombardment of Palestinian territories," according to "anonymous".
The Group had earlier announced that Israel "will take place in the process 7/4/2013," there are still a few days to start the process, but the attack today gives a glimpse of what could happen on the 7th of April 2013. (Translated by Bing

No comments:

Post a Comment